16.3.09

Temps era temps

Un atac de nostàlgia m'ha portat a remirar velles fotografies penjades a un d'aquells "arxius de memòria" que tard o d'hora acaben passant de moda: el fotolog.
I he pensat: com he arribat a canviar... Mare meva! Increïble veritat? Tothom ho fa (això de canviar, vull dir), i suposo que a la vegada tothom es sorprèn d'aquest fet tan inevitable com és el rastre inquiet del temps que passa.
Moltes d'aquestes imatges -sovint oblidades- amaguen records i secrets, moltes converses i molts pensaments que en aquests moments em semblen indesxifrables. Em costa d'entendre el que pensava i com pensava; em fa mandra recordar la lògica que he deixat enrere i els camins que he abandonat (a temps, potser).
I m'adono que tot continua girant, per sort! I que tothom va fent i canviant. I que hi ha moltíssims moments entranyables per rememorar de tant en tant, com algunes de les fotos amagades sota les paraules que he escrit i que ara mateix no recordo ni quines són (algunes fan gràcia, per si us les voleu mirar hehe).

7 comentaris:

  1. Reconec que em sorprenc molt i molt de mi mateixa, atenció amb el comentari de les crispetes: http://www.fotolog.com/iukaidi/9622679

    ResponElimina
  2. Titi, què n'és de tu?? Fa moltíssim que noe ns veiem!!!
    Com van els 21???

    Muàaaaaaaaaaaaa

    ResponElimina
  3. Uiii, t'he conegut per això de titi!! que m'ho poses difícil amb axò de mamba..! Doncs anar fent, a vegades més bé que d'altres... El dissabte vam anar a Bordils, pensava que pude t'hi trobaria!
    Uix, no sé si ho llegiràs això pro en fi, un petonàs!

    ResponElimina
  4. Si tia si, és bn cert..

    Tot canvia mica en mica, xò el rerefons smpre queda i t fa ser com ets. Hi ha molts moments perduts i daltres kns falten guanyar o recuperar i mirar enrere a vegades et fa més fort: veure tot lo aconseguit, moments compartits am akells k stimes, nits d ballaruques i rialles, assolir certs objectius..

    Sé que ens ensortirem!! (com sempre)

    1ptonàs

    ResponElimina
  5. Si que ho llegeixo, sii!!!:D

    Doncs vaig passar d'anar a bordils i vaig sortir per Girona, res...vaig anar a prendre un cubata i cap a casa.


    Vull que torni l'estiu!!! I que tornem a sortir juntes, festes de la bisbal, pals, viladamat i illavors amb tota la ressaca anar a la platja i torrar-nos sota el sol! No saps pas com ho trobo a faltar!!!!


    Un peeeeeeeeeeeeeeetonàs ben grooosss titiii:D

    ResponElimina
  6. clar que sí,...festes de viladamat, les millors que hi ha,.... ;) El temps dóna voltes i de sobte t'adones que has canviat i normalment ho fem cap a bé,...no ho dubtis! Fins algun d'aquests dies, no?

    apa guapa,...seguim girant! (quin mareig)

    lluc

    ResponElimina
  7. Montserrat!!
    Vas bé? Ens veiem a tope els pròxims dies a gaudir de la setmana santa!
    Que provi l'excursió!
    Marieta

    ResponElimina